23102017Headline:

Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων μέσα στο 2013

Μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, για το οποίο έχει ήδη προκηρυχθεί διαγωνισμός από το υπουργείο Οικονομικών, θα παρέχεται άμεση και πλήρη πληροφόρηση των συναλλασσόμενων επιχειρήσεων και πολιτών με το υπουργείο Οικονομικών, με όλα τα προσφερόμενα μέσα, ήτοι μέσω τηλεφωνίας, e- mail, sms,web, portal, FAX, κανονικού ταχυδρομείου, κ.α..

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων αναμένεται να είναι σε θέση μέχρι τα τέλη του 2013 να παρέχει τις εξής νέες ψηφιακές υπηρεσίες: Taxisphone μέσω Web, υποδοχή καταγγελιών (π.χ. προς ΣΔΟΕ), παραλαβή αιτήσεων και έκδοση πιστοποιητικών, προσωποποιημένη πληροφόρηση, ταυτοποίηση φορολογουμένου μέσω τηλεφώνου, πληροφορίες εκκαθάρισης μέσω τηλεφώνου, πληροφορίες για μονάδες του υπουργείου Οικονομικών, κ.α..

Με τις εν λόγω υπηρεσίες εκτιμάται πως θα αυξηθεί η είσπραξη εσόδων του Δημοσίου, ενώ θα περιορισθούν οι επισκέψεις των πολιτών στις ουρές των εφοριών.

Σημειώνεται πως η ΓΓΠΣ ενέκρινε σε πρώτη φάση την προσφορά του ΟΤΕ για το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων καθώς από τον έλεγχο των κατατεθειμένων δικαιολογητικών, των ελάχιστων προϋποθέσεων συμμετοχής και της τεχνικής προσφοράς, διαπιστώθηκε ότι αυτή είναι πλήρης και σύμφωνη με τους όρους και τις απαιτήσεις της διακήρυξης του έργου. Η σχετική επιτροπή που έχει αναλάβει το διαγωνισμό αναμένεται τις επόμενες ημέρες να ενημερώσει εγγράφως τον ΟΤΕ για την ακριβή ημερομηνία και τόπο για το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς της, σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης.