22082017Headline:

Κέντρα πληροφόρησης της ΕΕ

 

Θέλετε πληροφορίες για διαγωνισμούς, ευκαιρίες κατάρτισης, άδεια διαμονής, αποζημίωση από πτήση που ακυρώθηκε, από ελαττωματικό προϊόν ή να μάθετε τους κανόνες που ισχύουν για τα τέλη περιαγωγής;  Για να βρείτε τις απαντήσεις σε αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα, επικοινωνήστε με την κεντρική υπηρεσία πληροφόρησης του Europe Direct. Το τηλέφωνο επικοινωνίας για όλη την Ε.Ε. είναι 00 800 678 910 11 και απαντούν σε όλες τις γλώσσες τις εργάσιμες ημέρες από 9.00πμ έως 18.00μμ.

Εάν χρειάζεστε εξειδικευμένες συμβουλές ή βοήθεια για την ελληνική αγορά,  τότε καλύτερα να πάτε σε ένα από τα νέα κέντρα (ο κατάλογος άλλαξε) που λειτουργούν ανά την επικράτεια. Τα Κέντρα Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης (Europe Direct) για την Ελλάδα είναι 19 (σε όλα τα κράτη λειτουργούν 500) και από το 2013 οι φορείς που τα στεγάζουν είναι οι εξής:

• Αθήνα (4 κέντρα), Δήμος Αθηναίων, Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής – ΕΛΙΑΜΕΠ,  Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών και ΕΡΤ.
• Θεσσαλονίκη (2 κέντρα), Δήμος Θεσσαλονίκης και  Αμερικανική Γεωργική Σχολή
• Ηράκλειο Κρήτης, Περιφέρεια Κρήτης
• Ιωάννινα, Επιμελητήριο Ιωαννίνων
• Καλαμάτα, Πολιτιστικός Οργανισμός «ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ»
• Καρδίτσα, Αναπτυξιακή Καρδίτσας
• Κέρκυρα, Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
• Κομοτηνή, Αναπτυξιακή Ροδόπης
• Λαμία, Δήμος Λαμιέων & Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
• Λάρισα, Περιφέρεια Θεσσαλίας
• Μυτιλήνη, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
• Ναύπλιο, Περιφέρεια Πελοποννήσου
• Ξάνθη, Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας – Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
• Πάτρα, Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
• Ρόδος, Αναπτυξιακή Δωδεκανήσου

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το  Europe Direct παρέχει μεταξύ άλλων  πληροφορίες σχετικά με τις ευκαιρίες και τα δικαιώματα που έχετε ως πολίτης της Ε.Ε. και τρόπους για να τα ασκήσετε (πώς μπορείτε να βγάλετε άδεια διαμονής ή να επιτύχετε αναγνώριση των προσόντων σας σε μια άλλη χώρα της ΕΕ, να βρείτε ευκαιρίες κατάρτισης, πώς μπορείτε να διαμαρτυρηθείτε για επικίνδυνα προϊόντα κ.λπ.).

Το Europe Direct δεν μπορεί να επιλύει προβλήματα (να υποβάλει  ή να διαβιβάσει καταγγελίες) αλλά μπορεί να καθοδηγήσει όμως τον ενδιαφερόμενο και να του γνωρίσει τα δικαιώματά του.

Πηγή:www.capital.gr